- Osobní údaje: obecné informace
- Co znamená když se řekne...?
- Národní srovnávací zkoušky
- Projekty pro školy - ScioDat
- Projekty pro rodiče a děti
- Hračky vzdělávačky
- Perpetuum
- Citlivé údaje
- Zasílání newsletterů, informací a obchodních sdělení
- Používání cookies
- Zákaznické centrum
- Práva subjektů údajů
- Kontakty
- O nás
- Média
- Osobní profil
Zákaznické centrum
Pro služby zákaznického centra, tedy k zodpovídání dotazů k našim produktům jak telefonicky, tak emailem, využíváme služby systému (telefonní ústředny) společnosti IPEX, a.s .
Kategorie zpracovávaných osobních údajů
Za účelem zodpovídání dotazů a řešení případných problémů našich zákazníků zpracováváme jejich jméno, příjmení, emailovou adresu, telefonní číslo, dále pak číslo zákazníka, případně kód účastníka NSZ .
Disponujeme i možností nahrávání záznamu telefonických hovorů. Tuto možnost využíváme pouze v souvislosti s konáním Národních srovnávacích zkoušek (v období řešení požadavků k příslušnému termínu zkoušky týden před příslušným termínem zkoušky a týden po něm ), a to proto, abychom mohli efektivně řešit problémy účastníků NSZ , které mohou mít v některých případech i značný dopad na jejich přijetí na vysokou školu. Mimo toto období hovory nenahráváme. O tom, že je hovor nahráván, je volající vždy předem informován a má možnost nahrávaný hovor vůbec nezahájit.
Účel zpracovávání osobních údajů
Údaje jsou zpracovávány za účelem kvalitního poskytování našich služeb, řešení problémů či požadavků konkrétního zákazníka.
Právní titul zpracovávání osobních údajů
Údaje jsou zpracovávány na základě povinnosti společnosti Scio k řádnému plnění smlouvy.
Doba zpracovávání osobních údajů
Nahrávky hovorů v souvislosti s NSZ zůstávají uloženy po dobu trvání přijímacího řízení, ve kterém mohou účastníci NSZ výsledky NSZ využít, vždy však nejdéle jeden rok.
Doba uchovávání ostatních údajů závisí na produktu, který si zákazník objednal, a je uvedena v částech této informace věnovaných jednotlivým produktům.