Často kladené otázky

Pro koho je vhodná Měsíční porce přípravy?

Měsíční porce přípravy je produkt, který je časově rozplánovaný tak, aby děti co nejlépe poznaly typy úloh, jež se objevují v přijímačkových testech, a procvičily si co nejvíce učiva. Každý měsíc jim pošleme unikátní tištěné materiály a zpřístupníme online procvičování, obojí podle pevně stanoveného harmonogramu. Hodí se tedy především pro ty, kteří nemají příliš velké mezery a potřebují se připravit na přijímací zkoušky, poznat typy úloh a procvičit si látku, která se v přijímačkách může objevit. Je vhodná pro ty, kdo si nejsou jistí, čím v přípravě začít a jak si ji naplánovat, aby byla efektivní. V Měsíční porci přípravy jsme plán sestavili za vás, takže se můžete plně soustředit na studium.

 

Jak zvolit adresu doručení?

Zásilky posíláme prostřednictvím České pošty. Jejich doručení probíhá v pracovní dny v dopoledních či raných odpoledních hodinách. Zásilky zasíláme doporučeně, jedině tak totiž můžeme sledovat jejich pohyb (obyčejné zásilky nedostávají čísla a nejsou sledované). Je tedy nutné, aby na adrese, kam je zásilka odeslána, byl v době doručení někdo přítomen, jinak je zásilka uložena na poště. Zvažte tedy, zda není lepší nechat si zásilku posílat do zaměstnání (v takovém případě uveďte název firmy i své jméno) nebo například k prarodičům, abyste poté nemuseli vyzvedávat zásilku na poště. Adresu můžete změnit i po zakoupení konkrétního běhu (instrukce najdete v otázce 4).

 

Kdy můžeme očekávat doručení zásilky?

Zásilky standardně České poště předáváme v den, který je uvedený v harmonogramu jako datum odeslání balíčku. Nemáme ale vliv na to, zda pošta zpracuje zásilky stejný den nebo až den následující. Doporučujeme proto k datu odeslání uvedenému v harmonogramu připočítat 3 pracovní dny – to je doba, do které by vám zásilka měla být doručena. Datum odeslání je nastaveno týden před datem začátku práce s materiály v daném balíčku, časová rezerva na jeho doručení je tedy dostatečná.

 

Co když mi zásilka nedorazila 3 pracovní dny od data odeslání uvedeného v harmonogramu?

V takovém případě kontaktujte naši zákaznickou podporu na e-mailu scio@scio.cz nebo telefonu 234 705 555. Vaši zásilku vyhledáme podle jejího čísla a budeme vás informovat o jejím stavu, případné problémy budeme řešit s Českou poštou. V e-mailu prosím vždy uvádějte e-mail, který se váže k dané objednávce, aby bylo možné ji vyhledat v našem systému.

 

Jak změnit adresu doručení zásilky?

Do doby uzávěrky vámi vybraného běhu stačí adresu změnit ve svém osobním profilu. Po uzávěrce dojde k exportu adresy do databáze pro odesílání zásilek. Pokud adresu poté změníte v osobním profilu, v databázi pro odesílání se změna neprojeví. Když se tedy rozhodnete změnit adresu doručení zásilky až po uzávěrce konkrétního běhu, je nutné o změnu požádat naši zákaznickou podporu prostřednictvím e-mailu scio@scio.cz. V e-mailu prosím vždy uvádějte e-mail, který se váže k dané objednávce, aby bylo možné ji vyhledat v našem systému. Adresu následně změníme ručně. Změny není možné provádět pro aktuální zásilky v den jejich odeslání, vždy je nutné o změnu požádat alespoň den předem.

 

Zakoupili jsme si Měsíční porci přípravy, ale v profilu nevidíme žádný online obsah, co teď?

Online obsah Měsíční porce přípravy zpřístupňujeme podle harmonogramu, který je na webu. Je tedy normální, že bezprostředně po zakoupení a zaplacení žádný online obsah nevidíte, neuvidíte ho ani po začátku běhu. Nejprve se tedy podívejte do harmonogramu, zda už uplynul datum, ke kterému máte mít online část přípravy pro daný měsíc přístupnou. Pokud ne, vyčkejte do uvedeného data. Pokud už uplynulo a obsah stále nevidíte, kontaktujte naši zákaznickou podporu.

 

Jak vypadají online kurzy?

Online kurzy v Měsíční porci přípravy jsou procvičovací. To znamená, že neobsahují žádné vysvětlivky nebo doučování látky probírané ve škole.

produkty